Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår vad du menar helt och fullt. En sak som slår mig dock är att ni försöker hålla trådarna som startas här relaterade till medvetet resande. Rimmar det inte då illa att vilja driva trafik på "matkasse city gross"? Det har ju väldigt lite med medvetet resande att göra. Vill ni driva mycket trafik till forumet så borde ni ju tillåta trådar om allt möjligt.
All trafik till sidan är ju välkommen, ca 90% av trafiken på forum brukar bestå av folk som inte skriver eller bara gör något enstaka inlägg. I Forumet försöker vi hålla det till medvetet resande och annat som har någon relation till att resa (jag är fullt medveten om att det finns trådar som inte klassas som något av detta). Denna tråd är ju helt och hållet skapad för att tjäna eurobonus-poäng men har ju också blivit en sammanfattning av hur city gross sköter sin webbhandel med matkassar. Om någon skulle ramla in här på forumet pga det ser jag det inte som negativt. Att ha en tråd som enbart riktar in sig på att få rabatt på matvaror överlåter vi till andra forum.
Att driva hit trafik från folk som söker på city gross matkasse har aldrig varit vad som varit tanken, men det är ett exempel på varför förkortningar är oerhört dåliga att använda i forumet. Ju fler sidor som indexeras och hamnar högt upp på söksidorna, desto bättre för oss alla.

Nu är inte jag någon expert på forum, men om vi skulle ha trådar om allt möjligt tror jag forumet skulle tappa besökare för att det inte finns ett fokusområde. Skulle du hänga kvar här om 90% av allt material som postades här handlade om väskor, skor, gräsklippare, husköp, möbelsnickeri mm och bara 10% handlade om resande?

Fick kassen i söndags. Saknades minst 1 ingrediens (som skulle varit med) för varje recept som skulle lagas vilket gör kassen värdelös. Ringde upp City Gross och efter lite tjatande så ska de ersätta hela kassen! Inte fått mina EB-poäng men mailet sa att det skulle ta upp till 8 veckor innan de syntes på kontot.

Jag insåg till mina stora förvåning att vi hade beställt en kasse med 5 rätter. Vi fick bara en med 3 varpå jag ringde och sa att det blivit fel.

De skulle ersätta mig med 100kr , men jag sa att jag redan ringt in om saknade ingredienser och fick då hela kostnaden tillbaka.

Så gratis 3-rätters med 2 ingredienser som saknades blev resultatet.

Hon bekräftade även att det var väldigt många som fått fel leverans.

• Gilla
Reactions: Gus
Nu tillagat både entrecote och karrén.
Säkert tillräckligt i vikt för att räcka till 4 personer men i paketen låg oigenkännliga bitar, dolda slamsor som inte dög till nåt.
Jag hade säkert kunnat bli kund ifall det jag fick också åtminstone håller samma mått som jag får när jag tar en förpackning i affären.
Nu är jag superglad över poängen, priset och att det bara är jag själv som ska äta. Inget att bjuda någon på mao.
Jag är också väldigt glad över att köttet innehöll så mycket fett, det gillar ju vi som käkar enligt LCHF.
Men om en "vanlig" familj får detta så vet jag inte om det uppskattats.

Nu har jag chorizon och kycklingen kvar av min lilla grillåda.

Är ni andra nöjda med det ni fick?

• Gilla
Reactions: Gus
Det här är intressant!
Min kommande leverans innehåller inte mindre än 52 varor trots att jag bara beställt 2.

Rabatten: 6500 kr.

Det ska bli intressant att se om chauffören verkligen kommer med 26 matkassar och 26 tillbehörslådor i morgon.

Någon mer som har det så i kommande order?

Hos min fru ser det likadant ut också; 102 matkassar. Tack och lov att vi tog hemkörning och slipper hämta ut;)

Skärmavbild 2016-08-20 kl. 10.07.30.png

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen