Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

RickardG

Medlem
Nu har båda våra kassar levererats, en med båda rabatterna och en med endast prova-på rabatt. Poäng för båda kassarna. Totalt 650kr i rabatter, allt hemkört och 2720 poäng. Tack för tipset!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Buffy

Medlem
La en order igår på liten grilllåda och mat för 250 med koden. Inga poäng på inkommande, var det för att jag inte rensat cashen på safari?
 

ante888

Medlem
Skall få min vegetariska kasse ikväll, fick båda rabatterna applicerade. Dock ser jag att när jag höll på att lägga in och ur de olika matkassarna, så har det registrerats sex poster under ej registrerade poäng på shoppingportalen. Inga poäng är överförda till mitt EB-konto än.

Registreras poängen vid leverans, eller är jag rökt på poängen för den här gången?

Vet inte om det är någon idé att be CG skicka ett officiellt kvitto, och därmed påminna dem om deras bug i systemet, för att få poängen. Även om jag får ett kvitto utan att CG korrigerar någon rabatt, så framgår det tydligt av kvittot att jag tillämpat rabattkoder och därmed är jag inte berättigad till poängen. Eller har ni andra erfarenheter?
 

JNH

Medlem
För er Sundsvallare finns en påse att hämta idag på CG.
Tror det är en fördel om efternamnet börjar på H och slutat på N...

PMa om någon vill ha ordernr för försök till uthämtning.
 
Vi fick en matkasse hemlevererad igårkväll, trots att flickvännen tidigare i veckan ringt CG och avbokat leveransen. Åkaren förstod att något gott snett och tog med sig matkassen ut till bilen igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen