Senaste nytt

10 pers och 5 rum - får jag alla nätter på Scandic?

Brandten

Medlem
Ska bo på Downtown Camper snart och tänkte passa på att boka nu när dom kör dubbla nätter. Frågan är bara om det endast mitt rum som räknas eller alla 5 rum (10 pers) om jag bokar allt? :)
 

Konto93

Medlem
Precis bara ditt rum som räknas. Just på Downtown Camper tror jag dem har koll. I en mindre ort och med en ny receptionist så kan du alltid fråga och lägger dem in ditt medlemskap så kommer du få alla poäng.
 
Allt beror på hur receptionisten checkar in er. Normalt skall vi ändra namn på dom andra 4 bokningarna till namnen på dom som bor. Är personen stressad när ni kommer alla samtidigt eller det är kö kanske han bara checkar in er alla. Systemet känner inte av att det är dubbletter och stoppar poängen. Har du dubbel tur får alla kuponger med ;)
 

Brandten

Medlem
Allt beror på hur receptionisten checkar in er. Normalt skall vi ändra namn på dom andra 4 bokningarna till namnen på dom som bor. Är personen stressad när ni kommer alla samtidigt eller det är kö kanske han bara checkar in er alla. Systemet känner inte av att det är dubbletter och stoppar poängen. Har du dubbel tur får alla kuponger med ;)
Låter nice. Top Level så hoppas att vi får något trevligt i rummen :)
 
Toppen