travelmode
New member
Biljettsläpp imorgon måndag den 27:e mars. (Verkar inte bli en ny F&F närmsta tiden)
Priserna till Hongkong har helt klart höjts från de billigaste nivåernabanditan skrev:Jag vet att kampanjen inte börjar förrän den 27:e, men nyfiken i en strut som man är kikade jag runt lite och hittade detta....kan ju kanske ge en hint om prisnivåernaVisa bifogad bild 62439Klicka för att utvidga...
Hmm, man kanske skall stanna uppe en timme till och se vilka priser det blir dvs om de nu släpps vid midnatt.banditan skrev:Jag vet att kampanjen inte börjar förrän den 27:e, men nyfiken i en strut som man är kikade jag runt lite och hittade detta....kan ju kanske ge en hint om prisnivåernaVisa bifogad bild 62439Klicka för att utvidga...
Jodå, jag såg de priserna på den biljett jag bokade, men se inte värdet i att betala 200 kronor extra för att få 4 väskor och något att tugga på och service först. Go light kostade 709 och plus kostade 909 på de datum jag tittade på.Andreas.Net skrev:En sak som jag inte riktigt förstår är följande:Visa bifogad bild 62442Det där med 200:- finns det några sådana platser överhuvudtaget ?/AKlicka för att utvidga...
Nu är jag ute på väldigt djupt vatten du får ursäkta mig @palmen, har inte de 5 första raderna på vissa av SAS modeller lite mer benutrymme, och plus kan ha betydligt fler rader än fem.palmen skrev:Jodå, jag såg de priserna på den biljett jag bokade, men se inte värdet i att betala 200 kronor extra för att få 4 väskor och något att tugga på och service först. Go light kostade 709 och plus kostade 909 på de datum jag tittade på.Reklamen är ju dock helt felaktig, det är inte mer benutrymme eller bredare stol man får för 200 kronor. 200 kronor extra för plus gäller intra europa och inte longhaul.Klicka för att utvidga...
Jo på vissa plan är det lite extra utrymme på de främre raderna. Men sitter man i plus på rad 12 är det inte mer benutrymme på en 737-800 mig veterligen. Det som står om plus stämmer inte helt med andra ord. Känns som de tagit beskrivning från longhaul och kombinerat med erbjudande från shorthaul011430121 skrev:Nu är jag ute på väldigt djupt vatten du får ursäkta mig@palmen, har inte de 5 första raderna på vissa av SAS modeller lite mer benutrymme, och plus kan ha betydligt fler rader än fem.Bredare stol stämmer inte, till och med smalare på rad 1.Klicka för att utvidga...
I mitt fall var det resa från Bryssel till Stockholm och priset var exakt 200 kronor dyrare för plus jämfört med Go Light.Homer skrev:200kr gäller bara inom Sverige, inom Europa vill de ha 280kr och är det flera segment ser det utsom att det blir 280kr/segment. Dessutom är det ju Saver det handlar om.Generellt en kass rea, min åsikt.Visa bifogad bild 62488Klicka för att utvidga...