Senaste nytt

1 million billiga resor - ny kampanj 27 mars

palmen

Moderator
Nu är jag ute på väldigt djupt vatten du får ursäkta mig @palmen, har inte de 5 första raderna på vissa av SAS modeller lite mer benutrymme, och plus kan ha betydligt fler rader än fem.
Bredare stol stämmer inte, till och med smalare på rad 1.
Jo på vissa plan är det lite extra utrymme på de främre raderna. Men sitter man i plus på rad 12 är det inte mer benutrymme på en 737-800 mig veterligen. Det som står om plus stämmer inte helt med andra ord. Känns som de tagit beskrivning från longhaul och kombinerat med erbjudande från shorthaul
 

Homer

Medlem
200kr gäller bara inom Sverige, inom Europa vill de ha 280kr och är det flera segment ser det ut
som att det blir 280kr/segment. Dessutom är det ju Saver det handlar om.
Generellt en kass rea, min åsikt.

pLUS.jpg
 

chazzie

Medlem
Som osofistikerad bonde från Norrland verkade en ToR Umeå - Hong Kong vara ca 1500kr billigare än vanligt, så det får väl godkännas som kampanj, men så klart gillar man så billigt det går att få =}
 

jsn

Medlem
De resor jag tittat på på rean (Paris, Dublin, Amsterdam) så verkar Plus Saver ligga ~400kr högre än GoLight. Letar jag på fel ställe då?
 

Tur-Ture

Medlem
Bokade ARN-PEK PVG-ARN för 3.490 i GO + 1.000kr för rad 30, inte mycket att klaga på eftersom jag ända skulle boka biljetter den här veckan.
 
Toppen