Senaste nytt

1 miljon billiga resor 9 april 2018

Nån som vet hur ser det ut med Plus och Business? Står inget i mailet jag fick. Tänker främst på resor med utgångspunk i USA.
Det är bara resor i ekonomiklass under denna kampanj. Friends & Family som troligen kommer om några veckor har i Plus också, men aldrig i business.

Reor som inte marknadsförs så hårt.

Torsdagkvällen under påskveckan gjorde jag mitt första SAS-fynd på ett bra tag. Det var inte förrän dagen efter jag insåg att det inte hade varit en Now or Never-rea den dagen utan det var en annan okänd rea.
Så okänd vet jag inte om den var men man tapetserade ju inte stan med den direkt.

Sen är man ju lite skadad här, då det ska mycket till för att man ska missa en kampanj om man aktivt läser forumet.

Ny rea, jag bokade precis Köpenhamn-Amsterdam tur-och-retur för 663 SEK (resebyråbokning) med perfekta weekendresetider (ut fredag eftermiddag, hem söndag kväll). Jag hade kunnat få det en hundralapp billigare, men jag valde att routa utresan via Oslo för jag gillar SAS-loungen där.

Jo då, jag såg den i mitt fb-flöde i går och satt och suktade efter ngn liten resa. :cool:
Den dök i alla fall inte upp i mitt flöde, medans 1 miljon-rean var omöjlig att undvika.

Ny rea, jag bokade precis Köpenhamn-Amsterdam tur-och-retur för 663 SEK (resebyråbokning) med perfekta weekendresetider (ut fredag eftermiddag, hem söndag kväll). Jag hade kunnat få det en hundralapp billigare, men jag valde att routa utresan via Oslo för jag gillar SAS-loungen där.

Den dök i alla fall inte upp i mitt flöde, medans 1 miljon-rean var omöjlig att undvika.
Bra pris, vilken månad?
Edit: hittade nu

Ny smygrea, jag bokade precis Köpenhamn-Amsterdam tur-och-retur för 663 SEK (resebyråbokning) med perfekta weekendresetider (ut fredag eftermiddag, hem söndag kväll). Jag hade kunnat få det en hundralapp billigare, men jag valde att routa utresan via Oslo för jag gillar SAS-loungen där.

Bokningsklass?

Toppen