Senaste nytt

1 666 EuroBonus Extrapoäng för en matkasse (från 569 kr)

bramathemma.se har funnits på shoppingportalen ganska länge. Jag har försökt "hacka" den dealen med gratis frakt och rabattkoder etc, men än så länge har jag inte hittat något bra.

Med rabattkod MIDDAG får du 100:- rabatt. Det har funnits bättre deals för denna matkasse, men just nu verkar det magert.

Rabattkoden Rabble16 ger 300 kronor rabatt, men det verkar inte gälla på grillkassarna (och därmed inte på den billigaste kassen för 569kr). Dock gäller den för LCHF-kassen för 2 personer, så priset blir då 399 kronor.

säkert, men desto större anledningen att hacka dealen då...
Jo, men detta handlar väl ändå om att tjäna poäng?
Tycker City Gross har bra med sina 832poäng /köp. Gäller inte bara en gång eller endast för nya kunder. Samma kvalitet som på denna kasse, men bättre pris och fina poäng varje vecka om man så vill.

Tycker City Gross har bra med sina 832poäng /köp. Gäller inte bara en gång eller endast för nya kunder. Samma kvalitet som på denna kasse, men bättre pris och fina poäng varje vecka om man så vill.
Får man poäng varje vecka? Jag har precis fått leverans av citygross kasse men väntar på poäng...

Varje vecka? Har bara fått poäng för en kasse.

Sa upp kassen då vi inte tyckte den höll samma kvalitet som ex Linas matkasse.

Det förväntar jag mig då det inte står någonting om att man får poäng för endast första kassen eller liknande.

Toppen