Erik Bernskiöld
Medlem
3.4?! Det var ju jättelänge sedan ju!! :OVisa bifogad bild 52888 Tolkar detta som att dom inte levererar till mig![]()
(ger mig lite kalla kårar)
3.4?! Det var ju jättelänge sedan ju!! :OVisa bifogad bild 52888 Tolkar detta som att dom inte levererar till mig![]()
Är väl bara vid ordinarie pris man får poängen?bramathemma.se har funnits på shoppingportalen ganska länge. Jag har försökt "hacka" den dealen med gratis frakt och rabattkoder etc, men än så länge har jag inte hittat något bra.
säkert, men desto större anledningen att hacka dealen då...Är väl bara vid ordinarie pris man får poängen?
Jo, men detta handlar väl ändå om att tjäna poäng?säkert, men desto större anledningen att hacka dealen då...
Får man poäng varje vecka? Jag har precis fått leverans av citygross kasse men väntar på poäng...Jo, men detta handlar väl ändå om att tjäna poäng?
Tycker City Gross har bra med sina 832poäng /köp. Gäller inte bara en gång eller endast för nya kunder. Samma kvalitet som på denna kasse, men bättre pris och fina poäng varje vecka om man så vill.
Jo, men detta handlar väl ändå om att tjäna poäng?
Tycker City Gross har bra med sina 832poäng /köp. Gäller inte bara en gång eller endast för nya kunder. Samma kvalitet som på denna kasse, men bättre pris och fina poäng varje vecka om man så vill.