intuition
Medlem
Kanske ekvationen är:
* Tjänste-resenärer "ska" ha företagsavtal.
* Andra viktiga kunder har tillräckligt hög status och frukost på så sätt
* För övriga, privatpersoner och strökunder, ska vi tjäna fett med gryn via tillval (rum + frukost dyrare än rum inkl frukost) àla ryanair
På sätt och vis är det lite spännande vad strawberry gör nu. Ska de följa efter och sabba sitt varumärke ännu mer? Elller ska de hålla fast vid inbyggd frukost och försöka skapa en positiv trend?
* Tjänste-resenärer "ska" ha företagsavtal.
* Andra viktiga kunder har tillräckligt hög status och frukost på så sätt
* För övriga, privatpersoner och strökunder, ska vi tjäna fett med gryn via tillval (rum + frukost dyrare än rum inkl frukost) àla ryanair
På sätt och vis är det lite spännande vad strawberry gör nu. Ska de följa efter och sabba sitt varumärke ännu mer? Elller ska de hålla fast vid inbyggd frukost och försöka skapa en positiv trend?