D
Deleted member 30163
Guest
Va fan Helt otroligt.Konklusjonen var i alle fall at billettene var tapt,
Va fan Helt otroligt.Konklusjonen var i alle fall at billettene var tapt,
Ring igen tills du får prata med en vettig person på supportenJeg hadde dessverre ikke fått med meg denne tråden, og oppdaget først i går at vår bestilling hjem til Taipei med TK i Februar plutselig var borte. Nå har jeg hatt to telefoner og chat'er med Kunderservice hvor den ene gjør meg mer frustrert enn den andre.
Booking ble avbestilt 3. mars
Bookingen ble avbestilt 17. august
Bookingen ble avbestilt 26. august
Sagt av samme person i samme chat....
Konklusjonen var i alle fall at billettene var tapt, den finnes ikke availability nå (åpenbart, det er Kinesisk nyttår), og vi må bestille nye (og betale booking gebyr ) You can't make this shit up.
Så dj-vla surt!Jeg hadde dessverre ikke fått med meg denne tråden, og oppdaget først i går at vår bestilling hjem til Taipei med TK i Februar plutselig var borte. Nå har jeg hatt to telefoner og chat'er med Kunderservice hvor den ene gjør meg mer frustrert enn den andre.
Booking ble avbestilt 3. mars
Bookingen ble avbestilt 17. august
Bookingen ble avbestilt 26. august
Sagt av samme person i samme chat....
Konklusjonen var i alle fall at billettene var tapt, den finnes ikke availability nå (åpenbart, det er Kinesisk nyttår), og vi må bestille nye (og betale booking gebyr ) You can't make this shit up.
Så dj-vla surt!
Gissar att vi som hänger på BC var rätt snabba på detta problem och därför löste det sig för de flesta, dock inte alla.
Min danska är minst sagt svag men om ”gebyr” betyder avgift så ska du självklart kräva åter varenda krone/poäng du lagt ut för den avbokade resan.
Edit. ännu bättre att följa @palmen förslag, på dem igen (och igen).
Ja, nu förstår du vidden av min okunskap i ”danska”.Norska...och gebyr betyder avgift.
Ring igen tills du får prata med en vettig person på supporten
Så dj-vla surt!
Gissar att vi som hänger på BC var rätt snabba på detta problem och därför löste det sig för de flesta, dock inte alla.
Min danska är minst sagt svag men om ”gebyr” betyder avgift så ska du självklart kräva åter varenda krone/poäng du lagt ut för den avbokade resan.
Edit. ännu bättre att följa @palmen förslag ovan, på dem igen (och igen).
Och hur många samtal/timmar väntetid kommer det att krävas för att hitta denna vettiga person
Allt från 1 samtalen till oändligt skulle jag säga. Att det är uruselt av sas att deras support inte klarar hantera detta är ju en helt annan sak. Men vad är alternativen? Rösta med fötterna går ju inte för denna resa utan kan bara appliceras framöverOch hur många samtal/timmar väntetid kommer det att krävas för att hitta denna vettiga person