fcx
Medlem
Hur lyckades du med denna eskalering?? (Personen i fråga är alltså VD för Amex i Sverige)
Hur lyckades du med denna eskalering?? (Personen i fråga är alltså VD för Amex i Sverige)
Löte de detta direkt? Jag bad dem göra detta men fick besked de hör av sig igen....
Gå inte med på att få poäng och pengarna om du vill ha chans att få biljetterna i behåll! Hade du fått utställda biljetter? Ring till tallin och gå inte med på återbetalning.Mina biljetter är borta. De kan ej boka reveneue. Vägrar ersättning. vill jag ska boka TAP och betala nya skatter utan att först få tillbaka de ca 9k jag redan ligger ute med. Blev en ganska lång dialog om att det är helt orimligt jag ska betala 10k till för sämre biljetter utan att få tillbaka de gamla. Vilket jag inte tänker göra utan att först få tillbaka pengarna. Han skickade ärendet till supervisor....
Därmed ska jag tydligen nu få tillbaka alla skatter poäng och vouchers....
Fruktansvärt besviken och försöker ringa talinn igen för att ta det ett varv till med någon annan.
Frågar om de tänker ersätta detta på något vis. Han svarar nej. Varpå jag frågar om han tycker det är rimligt. Han svarar att han inte kan bedöma det och ber mig fylla i något formulär på hemsidan....
Jävligt märkligt vissa får revenue och vissa blir totaltvägrade viilket jag nämnde.
Kan säga att jag varit extremt trevlig, saklig i mitt bemötande.
Min resa till Tokyo med ANA frist avbokades här om dagen, ringde dagen efter och "bokade om samma igen". Gick utan problem.
Jag hann varken få pengar eller poäng på det dygnet tillbaka. Dom bokade bara en ny biljett, antar att det var samma summa som innan.fick du betala skatterna igen?
Gå inte med på att få poäng och pengarna om du vill ha chans att få biljetterna i behåll! Hade du fått utställda biljetter? Ring till tallin och gå inte med på återbetalning.
Mina biljetter är borta. De kan ej boka reveneue. Vägrar ersättning. vill jag ska boka TAP och betala nya skatter utan att först få tillbaka de ca 9k jag redan ligger ute med. Blev en ganska lång dialog om att det är helt orimligt jag ska betala 10k till för sämre biljetter utan att få tillbaka de gamla. Vilket jag inte tänker göra utan att först få tillbaka pengarna. Han skickade ärendet till supervisor....
Därmed ska jag tydligen nu få tillbaka alla skatter poäng och vouchers....
Fruktansvärt besviken och försöker ringa talinn igen för att ta det ett varv till med någon annan.
Frågar om de tänker ersätta detta på något vis. Han svarar nej. Varpå jag frågar om han tycker det är rimligt. Han svarar att han inte kan bedöma det och ber mig fylla i något formulär på hemsidan....
Jävligt märkligt vissa får revenue och vissa blir totaltvägrade viilket jag nämnde.
Kan säga att jag varit extremt trevlig, saklig i mitt bemötande.