Jag förstår. Jag tror att vi kanske kan hjälpa dig att lära dig leta?

Eller kanske komma ihåg att stora delar av Asien har varit stängt i snart två år? Eller kanske att tillgängligheten inte är tillbaka till pre-pandemi nivåer?
Jag har själv bokat både Thailand för fyra personer under 2022 och senast idag Kuala Lumpur/Singapore i högsäsongen över nyår 2022/23. Så nej, det är långt från omöjligt.
Däremot håller jag med att online-verktyget inte direkt är särskilt bra. Men det visar i alla fall vad som går att boka. Kolla lite på mina tips här:
SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2022) | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor
Skulle SAS ha gått under tror jag att detta redan hade hänt. Visst bolag har nio liv, men är en del av t.ex. både infrastruktur och distriktspolitik i både Sverige och Norge. Så jag tror inte bolag nu kommer gå under.
Du kommer få noll värde att försöka växla in. Kanske ta ett djupt andetag, titta på omvärlden senaste två åren, och använd denna mall så tar kanske någon sig tid att hjälpa leta lite:
Letar du efter flygbiljett? Använd den här frågemallen när du startar en ny tråd | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor