Mr Basic
Medlem
Men vafaan, måste väl vara bara SAS som håller på så här, eller?Efter läng tid i SAS telefonkö så kommer vi fram till supporten som säger att den gick ut 04:31.
Men vafaan, måste väl vara bara SAS som håller på så här, eller?Efter läng tid i SAS telefonkö så kommer vi fram till supporten som säger att den gick ut 04:31.
Tillät bokningsklassen full återbetalning (eller var det inom 24 tim)?Avbokade min FF biljett för att boka ny då jag hittade bättre pris. Betalade ca 7000 för biljetten men min voucher är bara på 5800. I bekräftelse mailet stod det att hela beloppet skulle finnas på vouchern.
Pratade med en agent och han höll med. Sen kollade han med den avdelningen och de påstår att beloppet stämmer och att jag behöver göra en claim för att få det prövat? Ska man kontakta Amex för charge back på mellanskillnaden eller blir det svårt?
Det var efter 24 timmar, sas plus smart till USA. Trodde att vouchers var fullt återbetalbar.Tillät bokningsklassen full återbetalning (eller var det inom 24 tim)?
Verkar onekligen som en Plus Smart där avgiften är(?) 600kr per enkel väg.
Jag vet inte så ta inte mina ord för sanning. Frågan är väl hur ”hela beloppet” tolkas?Det var efter 24 timmar, sas plus smart till USA. Trodde att vouchers var fullt återbetalbar.![]()
"Dear Traveler,Jag vet inte så ta inte mina ord för sanning. Frågan är väl hur ”hela beloppet” tolkas?
Jag fick hela mitt belopp återbetalt i form av en voucher på en F&F-plus-biljett till USA som jag avbokade här om dagen, så det låter onekligen som att något har blivit knasigt."Dear Traveler,
We are happy to offer you the full value of your past booking in our new SAS Travel Voucher."
Så stod det i bekräftelsemailet. Tolkar det som hela beloppet.
Jag avbokade kl 23 på kvällen och fick vouchern kl 9 dagen efter. Det var vardag om det har någon betydelse.@Jonas F - Hur snabbt fick du vouchern när du avbokade? Och hur snabbt kan man använda vouchern efter man har fått den? Läste något om 48h väntetid efter du har fått vouchern innan du kunde använda den?