Mitt liv... inte så nöjd med AMEX.
1. Bestred OT genom AMEX. (dumt av mig.)
AMEX kontaktar PayPal. Sedan kontaktar AMEX mig då de konstaterat att det inte står i pressreleasen att OT inte skulle fungera i framtiden. Bara att man avslutat samarbetet för framtiden.
=> Case closed.
2. Paypal meddelar lite senare att de låser mitt konto för att AMEX sagt att det var en unauthorized transaction.
3. Ringer AMEX, blir slussad till någon som arbetar på reklamationsavdelningen. Placerad on hold för tjejen som arbetar med ärendet ska kolla något. => Samtalet bryts, kan inte ringa tillbaka, allt är stängt för helgen...
---
4. Ringer SAS och frågar om OT och hur fan det egentligen ligger till.
SAS: "Allt ska betalas tillbaka, wopido."
- SNIFF: Men det gör ju inte det.
SAS: Nehe, jaha...
- SNIFF: Kan jag få ett intyg på detta?
SAS: Nej, det får jag inte ge ut.
- SNIFF: Hur ska jag göra?
SAS: Du kanske ska prata med Customer Care?
- SNIFF: (Gör jag inte redan det?) Hur då?
SAS: Posta det som feedback på hemsidan.
- SNIFF: *psykbryt*
SAS: Trevlig helg.
- SNIFF: Trevlig helg!
Skrev ett långt argt mail till gold-mailen ska gå i ide tills på måndag. fml.