bajenludde
Medlem
Det var som fasen. Borde kollat upp innan jag tipsade!
Jo jag har ingen föreställning om att komma billigt undan, men är mer ute efter om det finns några sweet spots där man kan få vällagad mat utan att bli fullständigt skinnad.
Kul med mer tips! Har du några konkreta förslag på ställen? Mat, dryck eller båda.Jag tycker det mest autentiska Boston är en bit ut ur centrum. Hoppa på B eller C på gröna linjen och åk ut till Boston College och Cleveland Circle. Massor med små ställen där lokalborna häckar. Studentvänligt och plånboksvänligt till hyfsat stor del iaf.
Annars hoppa på röda linjen och åk till Wollaston eller Quincy Center och ät riktig asiatisk mat långt bort från turistifierad chinatown.
Har inga direkta förslag på ställen här, men gå runt och gå in på något som verkar roligt. Alla ställena jag tipsar om här är säkra och välmående medelklassområden, det är inte som att du ska ut i Ashmont och häcka sent på kvällen.
Jag brukar hänga lite på 21st Amendment och där var bra öl hyfsat billigt käk.
Dock har jag inte varit där efter Corona, men tittar jag på deras meny är det inte alltför dyrt.
The 21st Amendment
While Bostonians may respectfully part ways on nearly everything, including that necktie of yours, public opinion is squarely behind the 21st Amendment.www.21stboston.com
Summer Shack rekommenderas. Prisvärd lobster och burgare. Skönt hak som dessutom är eligible för Amex dining credit.
Jag tycker det mest autentiska Boston är en bit ut ur centrum. Hoppa på B eller C på gröna linjen och åk ut till Boston College och Cleveland Circle. Massor med små ställen där lokalborna häckar. Studentvänligt och plånboksvänligt till hyfsat stor del iaf.
Annars hoppa på röda linjen och åk till Wollaston eller Quincy Center och ät riktig asiatisk mat långt bort från turistifierad chinatown.
Har inga direkta förslag på ställen här, men gå runt och gå in på något som verkar roligt. Alla ställena jag tipsar om här är säkra och välmående medelklassområden, det är inte som att du ska ut i Ashmont och häcka sent på kvällen.
Kul med mer tips! Har du några konkreta förslag på ställen? Mat, dryck eller båda.