JacobGBG
Medlem
De har ju inte behövt skapa motivation eftersom de förlängt gratis åt alla statuskunder i snart 2 år.
Du har inte fel, men man kan t.ex. titta på 3xstatus kampanjen som gick i våras.
De har ju inte behövt skapa motivation eftersom de förlängt gratis åt alla statuskunder i snart 2 år.
Vilken lounge är det ? Nu har i och för sig inte PP längre men tidigare var det ju bara SAS eller Menzies ?Vinga lounge ska ha öppet om du har PP.
Vinga är väl Menzies. Sen finns ju BRA-loungen på vägen bort mot gamla inrikes, den är väl PP också? Fast den är nog coronastängd.Vilken lounge är det ? Nu har i och för sig inte PP längre men tidigare var det ju bara SAS eller Menzies ?
Ok, den har jag inte besökt sen jag hade SAS diners kort och det var ju ett tag sen, nu har jag enbart Amex Elite och Mastercard premium.Vinga är väl Menzies. Sen finns ju BRA-loungen på vägen bort mot gamla inrikes, den är väl PP också? Fast den är nog coronastängd.
BRA är nog inte med i PP på Landvetter men Bromma.Vinga är väl Menzies. Sen finns ju BRA-loungen på vägen bort mot gamla inrikes, den är väl PP också? Fast den är nog coronastängd.
Det var ju trist även om just den loungen inte är mycket att hänga i granen så tycker jag ändå det är rätt skönt att sitta där, brukar vara rätt lungt och tyst. Det blir väl att besöka lounge i Munchen på hemvägen istället då.
Vinga lounge bryr sig inte lika mycket om vår säkerhet och välbefinnande som SAS gör [skall läsas med en portion ironi].
Vinga lounge är i princip som pre-Covid gällande utbud, var dock ett par gången under fotbolls EM som ölkranen hade en pre-emptive "tillfälligt ur funktion" lapp på sig, ofta i korrelation till andelen passagerare på GOT i landslagströjor.
Dem har slutat med fatöl och har nu endast Carlsberg 3.5or upptäckte jag..Oklart om den fortfarande är ur funktion. Igår stod en lapp vid ölkranen "För öl kontakta personalen". Vinkranarna funkade finemang och sprit fanns där som vanligt för den som gillar det.
Vinga lounge ska ha öppet om du har PP.