Senaste nytt

Är SAS Guldservice nedlagd eller har de "bara" tagit semester ?!

19 dagar utan svar från Guldsupporten. Ärendet avser Eurobonus, och EBG:s rätt till Fastrack med Star Allianceflyg från Landvetter, som vi blev nekade vid flyg med Lufthansa. Fasttrack med Star Alliance som EBG är en förmån, enligt hemsidan, och SAS borde inte kunna komma undan.
Frågan är hur jag skall gå vidare med detta. I min värld är det ett avtalsbrott, som i och för sig inte inneburit några ekonomiska kostnader, men kön i
den normala säkerhetskontrollen i semestertider är ingenting man önskar sig.
Konspirationsteori: vi kommer inte att få något svar från SAS innan man ändrat guldförmånerna på hemsidan och tagit bort Fastrack för Star Alliance på Landvetter.

Canadien, jag utgår från de förmåner som EBG har, enligt SAS hemsida och där står SAS Fastrack på Landvetter.

Var hittar du det? De utlovar ju så vitt jag kan se inget om man ej flyger SAS.

FÖRMÅNER PÅ FLYGPLATSEN
Mycket lugnare, mycket bekvämare. Som Guld-medlem har du det riktigt bra på flygplatsen.

EuroBonus Guld på flygplatsen
FAST TRACK
  • Ta snabbaste vägen genom säkerhetskontrollen med SAS Fast Track.
  • Du får ta med dig en vän eller högst fyra familjemedlemmar genom SAS Fast Track i Stockholm, Göteborg, Oslo och Köpenhamn. Gäller när ni alla reser med samma flyg med SAS, Widerøe eller Star Alliance.

Saxat från EuroBonus-medlemsnivåer - SAS efter att man klickat på 'Guld'.

Har två mail till Guldsupporten och inget svar. Det har dessutom varit helt omöjligt att komma i kontakt via chatten. Verkar som om SAS kundtjänst har haverat fullständigt. :(

Toppen