Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Bara att tacka och ta emot, det där hör till ovanligheterna att de släpper igenom.
Absolut. Min poäng var att om man hittar nån skoj routing online hos SAS så kan man boka o sen ringa o fråga om man kan byta klass (om det är det man är ute efter, som i mitt fall). Nekar Tallinn så är det bara att avboka.

Absolut. Min poäng var att om man hittar nån skoj routing online hos SAS så kan man boka o sen ringa o fråga om man kan byta klass (om det är det man är ute efter, som i mitt fall). Nekar Tallinn så är det bara att avboka.
"Varje" gång du pratar med Tallinn så kommer de att utvärdera din rutt om den är godkänd. Sen händer det självklart att det släpps igenom ibland också men det är nästan alltid nej på att göra dessa ändringar. Tallinn ville tex inte ta i min 2-4-1 bokning som jag lyckades få igenom med vanliga supporten då det inte var dom som gjort den från början och jag åkte en fullt rimlig väg som var "närmsta vägen" utan omvägar.

Problemet brukar vara att börjar man på Jakarta eller Bali så tillåter de inte resa via Tokyo. Däremot är det mig veterligen ok med SIN/BKK-TYO-Europa

Vilka zoner är tillåtna att flyga via när man vill ta sig till Nya Zeeland från Europa-zonen? Sydostasien vet jag är okej, men är det fler som är ok?

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen