Tonton
Medlem
Får man boka ARN CPH SIN CPT tor med nya reglerna? MLE via SIN verkar ju funka enligt endel, kan det även gälla CPT då?
Tycker du själv den rutten verkar rimlig? Jag skulle säga att chansen är ungefär noll.
Last edited:
Får man boka ARN CPH SIN CPT tor med nya reglerna? MLE via SIN verkar ju funka enligt endel, kan det även gälla CPT då?
Det finns väl ingen anledning att vara spydig?Tycker du själv den rutten verkar rimlig? Jag skulle säga att chansen är ungefär noll.
Det finns väl ingen anledning att vara spydig?
Jag tycker "tycker du själv det är rimligt?" är en mycket dålig tumregel för vad som är tillåtet för awards. Jag har bokat flera awardresor som jag själv tycker är orimliga (Stockholm-Köpenhamn via Istanbul, Europa-Indonesien via Tokyo, Ho Ch Minh City - Kuala Lumpur via Singapore och Bangkok, etc).Tycker du själv den rutten verkar rimlig?
Jag tycker "tycker du själv det är rimligt?" är en mycket dålig tumregel för vad som är tillåtet för awards. Jag har bokat flera awardresor som jag själv tycker är orimliga (Stockholm-Köpenhamn via Istanbul, Europa-Indonesien via Tokyo, Ho Ch Minh City - Kuala Lumpur via Singapore och Bangkok, etc).
Hade alla resonerat som du så hade ingen upptäckt den möjligheten.
Ok, så du får lov att testa orimliga routings, men om någon annan vill göra det samma så ska du obönhörligen såga dem vid fotknölarna...Som jag skrev ovan, jag har själv orimliga resor bokade pga att jag har testat. Så där faller ovan resonemang en del.
Tycker du själv den rutten verkar rimlig? Jag skulle säga att chansen är ungefär noll.
Visa bifogad bild 84897
Ok, så du får lov att testa orimliga routings, men om någon annan vill göra det samma så ska du obönhörligen såga dem vid fotknölarna...