Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Kanske borde läsa mig till detta någonstans (vet inte vart) men kan man flyga ARN-FRA-ICN-xxx-LAS-xxx-LHR-ARN eller måste jag tillbaka till tex BKK/SIN hem från LAS?

@Brandten Kollade på liknande routing inför din resa i januari. Som @Dr. Miles skriver så går det ju inte att flyga till Nordamerika via Asien. Därför letade jag dubbla bokningar.
Problemet i januari är att det finns mycket få awards Asien-Nordamerika (inga F) på aktuella datum och därför valde jag att inte posta i din tråd utan konstaterade att @palmen hittat riktigt bra routing. Undersökte även Oceanien men därifrån är det ännu sämre med möjligheter.
Kom också ihåg att om du reser via en tredje zon så måste denna vara densamma på ut- och hemresa (vilket finns angivet på föregående sida).

FRA-MEX-IAH-LAX är nästan 40% längre än FRA-LAX. Hur är det med MPM på Eurobonusawards?

Det var lite så jag funderade, finns det dock inga F awards på andra flighter kanske det är möjligt, eller spelar det ingen roll? Det går även att flyga direkt till LAX, då blir det en skillnad på kring 25% om jag räknat rätt.

Toppen