rvarttinen
Medlem
Hahaha, jag kan inte räkna hur många nagelsaxar jag har köpt utomlands .....
Samma här! Tappat räkning hur många gånger jag gått till Walgreens när jag kommit fram i USA ...
Hahaha, jag kan inte räkna hur många nagelsaxar jag har köpt utomlands .....
Hahaha, jag kan inte räkna hur många nagelsaxar jag har köpt utomlands
Ännu ett tips om duschmössor, för er som bakar där hemma fungerar det bra att sätt en över degbunken när den sätts för jäsning.
Ännu ett tips om duschmössor, för er som bakar där hemma fungerar det bra att sätta en över degbunken när den sätts för jäsning.
TSA Agent Confession - POLITICO Magazineajo...tills man kommer till säkerhets kontrollen i Nairobi, NYC, Yangon eller Sydnay. Där upplever jag säkerhetskontrollen på flyget är lite väl nitiska.
Det är intressant när man som pilot...på ett fraktflyg blir av med sin nagel klippar. och när man säger: "What am I going to do!?, cut the nails of my copilot so short it will sting!?" att man även där...blev flaggad i deras system...suck stön pust.
TSA Agent Confession - POLITICO Magazine
"I was even required to confiscate nail clippers from airline pilots—the implied logic being that pilots could use the nail clippers to hijack the very planes they were flying."
Löpsedeln på Aftonbladet för dig med denna nyhet, i höjd med den gömda fliken på Alladin asken och ryska Youtube videon om gladpack.Ännu ett tips om duschmössor, för er som bakar där hemma fungerar det bra att sätta en över degbunken när den sätts för jäsning.
Har helt missat rysk gladpack men just nu bojkottar jag Ryssland för brist på medmänsklighet så jag får söka upp den videon när bojkotten lyfts.Löpsedeln på Aftonbladet för dig med denna nyhet, i höjd med den gömda fliken på Alladin asken och ryska Youtube videon om gladpack.