Det där var ju nästan som en handbok för BC-medlemmar. Men på denna sprack det:Han kanske bara lever efter Goldman Sachs Elevator Guide To Flying Like A Pro:
Oftast dom som beter sig värst i slutändan och som har ngt att bevisa.Allra minst för de som gör sitt bästa för att känna eller framställa sig som snoffsiga.
När jag var på en av de bästa i världen (enligt vissa, The Fat Duck) så satt en person vid bordet jämte i shorts. Denna restaurang har ingen klädkod.Å andra sidan hur hade folk reagerat om man dök upp på en bättre restaurang (läs Michelin) iklädd shorts, t-shirt och flip-flops. Hade man blivit insläppt igenom dörren? Antar att restauranger lättare kan neka folk tillträde då tjänsten tillskillnad från en flygbiljett inte är förbetald.
<3 Heston!När jag var på en av de bästa i världen (enligt vissa, The Fat Duck) så satt en person vid bordet jämte i shorts. Denna restaurang har ingen klädkod.
Det här är känsligt.
Den som en gång i livet betalar för sin Första klass-biljett ser det säkert som något alldeles extra och exklusivt och då hoppas man nog på att omgivningen har samma approach.
Mega-kändisar/divor och motsvarande bryr sig nog inte, utan gör som de vill och jag har svårt att se att lounge-personalen skulle avvisa t ex en MEGA-stjärna - om en sådan nu ens besöker en lounge...!?