MrDollar
Medlem
Ännu konstigare att folk fortfarande inte förstår att man inte skall ringa och fråga kundtjänst om detta...
Konstigt att hon sa det. För man ska väl inte få det?
Konstigt att hon sa det. För man ska väl inte få det?
Ännu konstigare att folk fortfarande inte förstår att man inte skall ringa och fråga kundtjänst om detta...
Även om du inte frågade om just detta så läser man om det lite då och då att folk ringer och frågar om sådana saker.Undrar bara vem du syftar till som fortfarande inte förstår? Som jag skrev tidigare så frågade inte jag om bonusen på 200K poäng utan det var något som hon själv tog upp i samband med om man skulle bli värvad. Läs om läs rätt!
Ska de börja ta betalt för besök...?
Verkar bara gälla de besök man betar för. Förr PP via Amex skulle det innebära £20 från och med 3:e personen.Any complimentary visits included as a part of your membership will not be affected by this fee increase.
Jag jobbar med krediter och mycket annat i mitt jobb och kan säga att det kommer påverka ytterst lite..Fick precis ett erbjudande per mejl om ett nykundserbjudande om jag byter kort. Verkar som de försöker locka över oss som fortfarande ligger med gamla betalkort. 3 månader kostnadsfritt erbjuds om man byter ur sitt gamla platinum mot ett nytt.
Då man inte har några bostadsaffärer i görningen och har mestadels bunden bolåneränta de närmaste åren så känns det ändå lite lockande med ett kostnadsfritt kvartal och 3x poängen på utlandsköp. Om jag har 0,1 i kreditbetyg idag hur mycket tror ni det skulle försämras om man bytte ut sitt platinum betal- till kreditkort? Hur resonerar ni andra, någon som fått samma erbjudande och går i liknande tankar?