palmen
Moderator
Du har säkert koll på detta, men Priority Pass kommer inte automatiskt, man behöver ansöka om det separat.Fick mitt kort idag efter rekordsnabb behandling. Ansökte 23/12, kortet i lådan idag. Nu ska bara PP komma också.
Du har säkert koll på detta, men Priority Pass kommer inte automatiskt, man behöver ansöka om det separat.Fick mitt kort idag efter rekordsnabb behandling. Ansökte 23/12, kortet i lådan idag. Nu ska bara PP komma också.
Det är priority pass som ger ut kortet så mest troligt dom du ska kontakta i så fall.Stämmer, ansökan ligger i brevlådan. Ska på en tripp den 9/1 där det kommer att saknas *A lounge på någon plats, så jag hoppas kortet kommer innan. Annars kanske man kan få ett digitalt kort? Är det Amex jag ska ringa till om det tror du?
Stämmer, ansökan ligger i brevlådan. Ska på en tripp den 9/1 där det kommer att saknas *A lounge på någon plats, så jag hoppas kortet kommer innan. Annars kanske man kan få ett digitalt kort? Är det Amex jag ska ringa till om det tror du?
Det digitala Priortiy Pass kortet hittar du i PP:s app. Du behöver dock ditt PP-medlemsnummer för att kunna skapa ett konto i appen.Annars kanske man kan få ett digitalt kort?
Online på dina platinumsidor finns de olika matchningarna du kan göra.En fråga till; i kortet ingår ju gold status i några hotellkedjor (har iofs redan Clubcarlson och Hilton). Hur går man annars tillväga för att claima statusen när Platinumkortet finns i handen? Mejl eller online-formulär? Hittar ingen självklar ingång.
Tack, hittade sidan efter lite grävande. Allt utom PP fanns tydligen där.Online på dina platinumsidor finns de olika matchningarna du kan göra.
Visst får man Avis President club som AMEX platinum? Skriver man till AMEX eller AVIS för att få det? På platinums hemsida finns bara länkar och info om hur man matchar hotellprogramen, inte för biluthyrare...