Ingen codeshare inblandad utan just de flighterna SK403 och SK1777. Svaren från kundtjänst var goddag yxskaft samt 'Computer says no' utan någon vilja på ytterligare grävande. Ingen aning hur det funkar, men kan SAS ha listat Färöarna mer fjärran än vad det är i sina system så att MCT-regel för interkont aktualiseras?
		
		
	 
Så här ser det ut i Expertflyer:
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I.
ONLINE    .30   .45   .45   .45
OFFLINE   .30   .45   .45   .45
** OR * ARE ALL
SK-SK II   .35 FLT  668 - FLT 1870
SK-SK II   .40 FLT  745 - FLT  925
SK-SK II   .40 FLT  752 - FLT  925
SK-SK II   .40 FLT  756 - FLT  909
SK-SK II   .40 FLT  756 - FLT  925
SK-SK II   .40 FLT  758 - FLT  965
SK-SK II   .40 FLT 1630 - FLT  925
SK-SK II   .40 FLT 2865 - FLT  909
SK-SK II   .40 FLT 2875 - FLT  943
SK-SK II   .40 FLT 2881 - FLT  925
SK-SK II   .35 FLT  620 - FLT 1870 31MAR19-INF   
SK-SK II   .35 FLT  620 - FLT 2862 31MAR19-INF   
SK-SK II   .35 FLT  668 - FLT 2862 31MAR19-INF   
SK-SK II   .45 FLT  900 -  999 - FLT  900 -  999
SK-SK II   .45 ALL  - FLT  900 -  999  GROUP2 - ALL 
SK-SK II   .45 FLT  900 -  999 - ALL  ALL - GROUP2
SK-SK II   .45 ALL  - FLT  900 -  999  GROUP3 - ALL 
SK-SK II   .45 FLT  900 -  999 - ALL  ALL - GROUP3
SK-SK II   .45 ALL  - FLT  900 -  999
SK-SK II   .45 FLT  900 -  999 - ALL
SK-SK II   .40  GROUP2 - GROUP2
SK-SK II   .40  GROUP3 - GROUP2
SK-SK II   .40  GROUP2 - GROUP3
SK-SK II   .40  GROUP3 - GROUP3
SK-SK II   .40
**-SK II   .50
USE T*GRPN FOR CITIES IN A GROUP.  WHERE N IS THE GRP NUMBER.
Jag vet inte vad GROUP2 och GROUP3 är, men det kanske är något? Annars är standard 45m vid annat än D/D...
Edit: Nästan längst ner gömmer ju sig det du hittat på CPHs hemsida.. alla flighter SK-SK I/I som inte matchas ovan har MCT 40m...