Ingen codeshare inblandad utan just de flighterna SK403 och SK1777. Svaren från kundtjänst var goddag yxskaft samt 'Computer says no' utan någon vilja på ytterligare grävande. Ingen aning hur det funkar, men kan SAS ha listat Färöarna mer fjärran än vad det är i sina system så att MCT-regel för interkont aktualiseras?
Så här ser det ut i Expertflyer:
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I.
ONLINE .30 .45 .45 .45
OFFLINE .30 .45 .45 .45
** OR * ARE ALL
SK-SK II .35 FLT 668 - FLT 1870
SK-SK II .40 FLT 745 - FLT 925
SK-SK II .40 FLT 752 - FLT 925
SK-SK II .40 FLT 756 - FLT 909
SK-SK II .40 FLT 756 - FLT 925
SK-SK II .40 FLT 758 - FLT 965
SK-SK II .40 FLT 1630 - FLT 925
SK-SK II .40 FLT 2865 - FLT 909
SK-SK II .40 FLT 2875 - FLT 943
SK-SK II .40 FLT 2881 - FLT 925
SK-SK II .35 FLT 620 - FLT 1870 31MAR19-INF
SK-SK II .35 FLT 620 - FLT 2862 31MAR19-INF
SK-SK II .35 FLT 668 - FLT 2862 31MAR19-INF
SK-SK II .45 FLT 900 - 999 - FLT 900 - 999
SK-SK II .45 ALL - FLT 900 - 999 GROUP2 - ALL
SK-SK II .45 FLT 900 - 999 - ALL ALL - GROUP2
SK-SK II .45 ALL - FLT 900 - 999 GROUP3 - ALL
SK-SK II .45 FLT 900 - 999 - ALL ALL - GROUP3
SK-SK II .45 ALL - FLT 900 - 999
SK-SK II .45 FLT 900 - 999 - ALL
SK-SK II .40 GROUP2 - GROUP2
SK-SK II .40 GROUP3 - GROUP2
SK-SK II .40 GROUP2 - GROUP3
SK-SK II .40 GROUP3 - GROUP3
SK-SK II .40
**-SK II .50
USE T*GRPN FOR CITIES IN A GROUP. WHERE N IS THE GRP NUMBER.
Jag vet inte vad GROUP2 och GROUP3 är, men det kanske är något? Annars är standard 45m vid annat än D/D...
Edit: Nästan längst ner gömmer ju sig det du hittat på CPHs hemsida.. alla flighter SK-SK I/I som inte matchas ovan har MCT 40m...