Sökresultat

  1. IdleSwede

    Ta med egen dryck ombord för konsumtion?

    Ja brukar fungera utan problem så länge du pratat med källarmästare/ Sommelier innan ankomst.
  2. IdleSwede

    Ta med egen dryck ombord för konsumtion?

    Helt OK på många krogar i Sverige men då som du säger med en "korkavgift"
  3. IdleSwede

    Köpa Rolex "billigt" - var, när, hur?

    Bosatt utanför EU
  4. IdleSwede

    Köpa Rolex "billigt" - var, när, hur?

    Inom EU ligger dom på 8,400-8,550€
  5. IdleSwede

    Köpa Rolex "billigt" - var, när, hur?

    Är i princip en på miljonen skulle jag säga. På 4 års tid har jag handlat två stycken sportklockor. Då har även jag passerat där flera gånger per månad.
  6. IdleSwede

    Köpa Rolex "billigt" - var, när, hur?

    Lycka till!!
  7. IdleSwede

    SAS Eurobonus MC + SAS AMEX Elite

    Och som grädden på moset ett Platinum Amex för Pontus lounge...
  8. IdleSwede

    Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

    Fick också in mina 3000p som saknades idag.
  9. IdleSwede

    SAS Eurobonus MC + SAS AMEX Elite

    Skulle rekommendera er att behålla MC Premium och lägga till Elite. Inte alla ställen som accepterar Amex och 1000 baspoäng per månad är aldrig fel.
  10. IdleSwede

    Förmåner som Diamond inom Star Alliance

    Tack för snabba svar!
  11. IdleSwede

    Förmåner som Diamond inom Star Alliance

    Tack som jag befarade.
  12. IdleSwede

    Förmåner som Diamond inom Star Alliance

    Flyger första gången med Aegan Air under morgondagen. Har man några förmåner som Diamond här? Fri dryck etc?
  13. IdleSwede

    Köpa Rolex "billigt" - var, när, hur?

    Kostar GMT 8,550€ i Amsterdam hamnar den på 7,268€ Taxfree med Global Blue. Säljer dom den som export så drar du av 17,35% på Listpris.
  14. IdleSwede

    Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

    Fick in poäng för 2-5/5 dock bara 7000p
  15. IdleSwede

    SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

    Fick precis mailet från SAS. Dock verkar det inte gå att "logga" in med GOSEETHEWORLDNOW?
Toppen