Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Hur fungerar det om man vill ändra en bokning? T.ex. plocka ut bilen en dag tidigare, eller förlänga hyresperioden. Räknas ändringar i bokningen som en "ny bokning" och man tappar rätten till Eurobonuspoängen, eller det bara att köra på?

Hur fungerar det om man vill ändra en bokning? T.ex. plocka ut bilen en dag tidigare, eller förlänga hyresperioden. Räknas ändringar i bokningen som en "ny bokning" och man tappar rätten till Eurobonuspoängen, eller det bara att köra på?

Så länge du har kvar samma bokningsnummer så får du poängen. Det kan dock bli ganska mycket dyrare eftersom priset räknas om till dagens taxa och priset kan ha gått upp.

Fick mina 9’ idag. Efter att behövt ligga på via både telefon och mail. Kundtjänst menade först att hyran behövde vara minst 5 dagar för att berättiga till poängen.

Märkligt att man har en kampanj som man vet många nyttjar, men ändå är inte medarbetarna informerade om villkoren. Uselt.

Jag tror inte du vill betala mer för att få mer kompetent personal i kundtjänst...
I detta fallet tror jag iof att dålig kommunikation är problemet, naturligtvis kombinerat med kompetensbrist.
Det senare kan jag kanske acceptera, däremot inte brist på internkommunikation gällande deras dagliga verksamhet.

Toppen