Ja, samma gäller ITA som (tydligen) också flyger från Geneve, fast de har ytterligare en annan tredjepartslounge.
Jag tycker att det är rätt sunkigt att det inte är alla alliasmedlemmar när det är egna lounger skyltade med skyteam-logga, utan bara två tredjedelar. Där var det bättre uppstyrt av...