Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS inom skandinavien augusti 2026

Jag är bara vanlig kund och fått erbjudandet
Jag är bara vanlig kund och har INTE fått erbjudandet. Å andra sidan tycker dom väl inte att jag behöver fler poäng då jag passerat 125k level poäng knappt halvvägs in i perioden. Jag har dock inga bokningar i nuläget och kommer nog försöka lägga kommande hos LH så det var ju synd att de inte försökte locka med lite extrapoäng.
 
Jag är vanlig svenne-kund och ser jag fick det igår runt 16 till min privata mail.
Vet inte om mitt eurobonus kanske taggats någonstans när mitt jobbs resebyrå köpt SAS biljett till mig.
 
Både privat och for work kund, inget erbjudande. :(

Nu hade jag iofs drygt 20 segment med SAS inrikes i augusti 2025, kanske tycker de att jag inte behöver uppmuntras. Men vaf.., det var ju på kampanj! Ser de inte logiken, jag BEHÖVER kampanj för att flyga i augusti!!! ;)
 
Samma här.LTG & EBD med aktiv for work profil men inget mail…
surt då jag har brytpunkt i Juli för mitt sista år mot LTD och en busy höst framför mig.
 
Toppen