Kan också bekräfta detta och att det går fort, resan började 6/4 och igår hade jag steget.Hur är det nu, får man CT-steg på biobränsle och meal opt-out även på bonusresor?
Kan också bekräfta detta och att det går fort, resan började 6/4 och igår hade jag steget.Hur är det nu, får man CT-steg på biobränsle och meal opt-out även på bonusresor?
Så vad gäller nu? Är det 100/100 ”level points” eller 500 bonus? Står bara ”be awarded with more Eurobonus points” ivf då man går in via appen.
Tidigare år har man blivit inbjuden till olika event. Jag var exempelvis på Heart aerospace.Visa bifogad bild 174605
Visst finns inte denna "en återanvändbar Conscious Traveler-bagagetagg" längre? Och vad menar de med "och mer". Vad får man förutom poängen? Eller syftar de på den varma känslan i maggropen som man får när man tittar på sitt lager av ullbollar?
En digital CT badge på hemsidan och i appen?
Such value, much wow.
Kul att 2025 var en bag-tag som jag gissar i snitt användes mindre än en gång per producerad enhet och som då gissningsvis är betydligt sämre för miljön än en pappers-tag. Men A for effort. Jag hade uppskattat om man istället fick steg för att inte checka in bagage, att resa lätt gör nog större skillnad än en papperslapp.Man kan ju förstås själv ta en skärmdump av dessa och hänga upp på väggen.
![]()
Kul att 2025 var en bag-tag som jag gissar i snitt användes mindre än en gång per producerad enhet och som då gissningsvis är betydligt sämre för miljön än en pappers-tag. Men A for effort. Jag hade uppskattat om man istället fick steg för att inte checka in bagage, att resa lätt gör nog större skillnad än en papperslapp.