Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Klarna kör nu kampanj för Premium och Max. Ger 10k/20k Eurobonus-poäng i sign-on som betalas ut kvartalsvis över första året. Gäller april ut för nya konton.

Tack för tipset. Hittade konstigt nog inget om denna kampanj på hemsidan, däremot syntes den i appen.

En fördel med La Girafe jämfört med Pontus som jag inte minns att den uppmärksammats är bättre öppettid senare på kvällen.

789d2d18f2b3fd6f9ddee41510e25b6e.jpg

Last edited:
Jag har kampanjen på hemsidan, men den är inte särskilt synlig utan ligger i mitten på medlemskapssidan.

Klarna kör nu kampanj för Premium och Max. Ger 10k/20k Eurobonus-poäng i sign-on som betalas ut kvartalsvis över första året. Gäller april ut för nya konton.
Kul med kampanj! Är det verkligen 20k EB man får "direkt" till Eurobonus eller får man cashback motsvarande 20k EB? Hoppas på cashback motsvarande 20k EB så att man kan växla det till Avios istället. Men som det är formulerat antar jag att så inte är fallet.

Edit: läste de fullständiga villkoren och där är det tydligt att det "endast" är eurobonus det handlar om.

Gratis frukost, lunch eller middag från La Girafe, är det enbart Max-medlemsskapet som har denna förmån?

Var finns info att läsa om medelmsskap och La Girafe?

Toppen