Ja kanske det? Som jag skrev så "jag betalade för biofuel den 16:e, reste den 18:e". Är det ändrat nu så man även ska få nivåpoäng?
Vet inte när det ändrades men nu är det nog bara nivåpoäng?
Ja kanske det? Som jag skrev så "jag betalade för biofuel den 16:e, reste den 18:e". Är det ändrat nu så man även ska få nivåpoäng?
OK nu är jag officiellt helt förvirrad. Så här skriver SAS själva:Vet inte när det ändrades men nu är det nog bara nivåpoäng?
Men i appen står det nivåpoäng när man ska lägga till det.OK nu är jag officiellt helt förvirrad. Så här skriver SAS själva:
Visa bifogad bild 173902
![]()
SAS
När du bokar din resa med SAS kan du enkelt köpa biobränsle när du bokar biljetter eller vid annat tillfälle före avgång »www.sas.se
Jag ser inget om nivåpoäng där utan bara bonuspoäng, alltså "extrapoäng".
Inga nivåpoäng för mig.
Stod SAF vid inköp, tog 5 dagar som tidigare rapporterats och även steg registrerade för Conscious Traveller. Funkade att köpa för utresan och lägga till på dagen för hemresan, alltså två steg.
Visa bifogad bild 173895
My bad! Jag var dåligt uppdaterad.Din förväntan var fel om du trodde på nivåpoäng för biofuel-köp. När du fått 10 steg i i CT kommer du få 5000 bonus- och nivåpoäng, dock.
Lite som SAS hemsida…My bad! Jag var dåligt uppdaterad.
Vart i appen?Men i appen står det nivåpoäng när man ska lägga till det.
Klassiskt SAS.
Skulle gissa att du inte uppdaterat appen
Sant, uppdaterade appen och nu ser ut som du visarSkulle gissa att du inte uppdaterat appen
Visa bifogad bild 173918