Vad menar du med stripper?Märker att virgin nu stripper tillgången till eurobonus i C, enstaka married via AF/KLM hubbar.
Gissning: Stripper=StryperVad menar du med stripper?
Vi åkte bara på 50€ per person i avbokningsavgift med Finnair och fick tillbaka resten av skatterna (och poängen så klart). Det var dock intra-EU, men jag tyckte jag såg att det var samma regler på alla bonusbiljetter.Tack. Då har jag iallafall möjlighet att boka med Finnair i båda riktningar. De släpper tidigare än SAS. Betalar Awardfares och ser om något kommer. Om jag lyckas får jag avboka Finnair (och sväljer deras skatter och avgifter på runt 3000 sek). Får se hur mycket SAS lockar när det är dags att börja leta resor.
En del flyg, framförallt till Cancun och Tulum går ju från NLU. Vi var i Mexico City för 2 veckor sedan men pröjsade för inrikesbiljetter. Kostade 4000 för 3 pers till Tulum.Är det någon som hittat några anslutningar inrikes med aeromexico på senare tid, ut från MEX? Hittar ingenting hur jag än söker.
Stämmer. Tack för rättningenGissning: Stripper=Stryper
Beror nog lite på vem av cheferna det är som intervjuatsIntressant artikel precis i Dagens industri. Där berättar EB- chefen att fokus i år är att ge oss mer mer valuta för poängen och bättre tillgänglighet. Hoppas