Senaste nytt

10000 en-poäng vid kostnadsfritt hembesök av Härjedalskök

Trevligt samtal nyss från en trevlig kille där vi kom överens om att maila över lite bilder först och sedan ta platsbesök som tar ca 90 min.
Som sagt funderar vi ju på att byta luckorna men allt är en kostnadsfråga såklart så det ska bli spännande.

Härjedalskök ändrar om i upplägget och testar nu istället spend-baserad intjäning vid beställning av kökssnickerier.

200 poäng per 100 SEK (max 200 000 EB-poäng) - inte illa!

Håller på med att beställa nytt kök och det är ju synd att min tänkta leverantör inte har liknande erbjudande :( men förstår jag rätt på deras hemsida i att de inte tillhandahåller stommar utan är bara luckor och liknande?

Håller på med att beställa nytt kök och det är ju synd att min tänkta leverantör inte har liknande erbjudande :( men förstår jag rätt på deras hemsida i att de inte tillhandahåller stommar utan är bara luckor och liknande?

De kan lösa stommar men då är det tredje part = merkostnad.

Kul att de ändå kör vidare med en bra kampanj för de som faktiskt är i behov av nytt kök. Trodde faktiskt att de skulle skita i fortsatta samarbeten efter den första felaktigt utformade kampanjen…

Jag blev kontaktad i veckan, och vi ska boka in ett besök närmsta veckan eller så. Jag tar för givet att villkoren för den initiala kampanjen gäller.

Vad säger BC?

Toppen