Senaste nytt

10000 en-poäng vid kostnadsfritt hembesök av Härjedalskök

Först ska vi säga, Hej hej Härjedalskök, va trevligt att ni spionerar i forumet vilka som är legit kunder och inte...
Ganska lågt...

Att påstå att jag som kund har åtagande är skitsnack, det står INGET om det när man ansöker om ett besök. Sen att ni har ändrat saker efter ni insåg ert misstag att ge er in i poängträsket ligger på er själva.

Men nu har ni lärt er hur detta fungerar.
Ni ville komma på besök och göra reklam för ert kök och jag får poäng. Det var dealen. Sen att det gav extrem effekt för ni var otydliga från er sida. Får ändå ligga på er.

Men med den ganska otrevliga och ifrågasättande attityden kommer jag aldrig anlita er eller rekommendera någon att anlita er.

Mig har de inte ringt tillbaka till, sedan första gallringen tre veckor sedan. Och jag ÄR ju faktiskt en potentiell kund, bara inte just exakt idag... men känner mig efter den här blåsningen att Härjedalskök kommer man i vart fall inte anlita. Väldigt misslyckad kampanj.

Fick mail idag:

Ditt nya Härjedalskök väntar

Vad härligt att du är intresserad av att förnya ditt kök med oss.

Vi är väldigt glada över den fina respons vi fått på vår kampanj tillsammans med EuroBonus. Vi var dock inte helt förberedda på att det skulle finnas ett sådant stort intresse. Just nu har vi därför väldigt hög efterfrågan på hembesök, vilket vi tycker är fantastiskt – men det gör också att det tar längre tid än vanligt innan vi kontaktar dig. Vi ber om ursäkt för fördröjningen och uppskattar ditt tålamod.

Kan du inte vänta längre?

Vi ser fram emot att komma hem till dig och tillsammans planera ditt nya Härjedalskök så snart vi kan.

Med förståelse för att alla är i olika faser av sin köksresa och beslutsprocess skulle det hjälpa oss om du som kommit längre i dina kökstankar kontaktar oss på [email protected]. Det ger oss möjlighet att möta dig med direkta behov på en gång.

Är du i stället i början av din köksresa, men vill fortfarande veta mer om Härjedalsmetoden och hur enkelt det är att förnya köket med oss, kommer vi att kontakta dig löpande.

Det får man väl ändå säga är fullt rimligt. Hade varit snyggt om det kom tidigare, men bättre nu än aldrig.

Då lutar jag mig tillbaka och lägger undan köksexcelarken tills de återkommer...

Jag hade Härjedalskök på besök tidigt förra året i ett genuint intresse för att snygga till vårt kök. En väldigt pushig säljare försökte få oss att commita till beslut direkt. När vi bad om en kostnadsnedbrytning så visade det sig att fem-siffrigt belopp på kostnaden endast bestod av frakt.

Vi tackade för oss och slog till hos en konkurrent som låg 25kkr lägre i pris och mer lokalt.

Toppen