Det är inte negativt. Jag formulerade nog inte min kommentar tillräckligt väl. Det var mer menat som någon diffus reflektion om hur man gör marknadsföring och exakt vilka grejer man väljer att lyfta fram och hur. Detta är vagt men hinner inte konkretisera min tanke mer än så nu. Jag är som sagt egentligen genomgående positiv till både investering och att man gör ett event, det var bara en touch av något som kändes udda men jag inte kan precisera mer än så nu.Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara negativt att SAS slår på trumman för att de nu börjar med Starlink oavsett hur många som har det eller har haft det? Det är ju någonting som man nog ändå måste anse är en potentiellt stor konkurrensfördel för många. Det vill man ju ska nå ut så bra som möjligt?
Nej, kul SAS att de drar på ett event. Och kul med nytt nät!
Air Baltic A220 var väl bland de tidiga.Korrekt! Första A320Neo (och troligen CEO) i världen med Starlink.
QR har ju på ett gäng A350/B777
AirFrance har ju på ERJ195 och ett gäng A350.
Vilka fler är färdiga?
United har ett gäng.Korrekt! Första A320Neo (och troligen CEO) i världen med Starlink.
QR har ju på ett gäng A350/B777
AirFrance har ju på ERJ195 och ett gäng A350.
Vilka fler är färdiga?
Dock bara ett enda plan hos mainline (säkert eftersom de redan har annat wifi på de andra, så de prioriterar regional kärror som inte har något alls sedan tidigare). En 737-800.United har ett gäng.
Härligt att höra!Som jag tolkade det kommer SE-ROM ha Starlink igång nu framöver.
Härligt att höra!
Vem blir först att träffa på den på en vanlig flygning? Och vilken är nästa individ?