Rickard_O
Medlem
Bording SK6261, Fortfarande i gate men detta är första posten uppkopplad mot Starlink
Inget inlägg postat via Starlink här ännu, hur ska man tolka det!?![]()
Bording SK6261, Fortfarande i gate men detta är första posten uppkopplad mot Starlink
Inget inlägg postat via Starlink här ännu, hur ska man tolka det!?![]()
Cabin Crew har väl en liten plats med bord?Jag är lite nyfiken på e-sportpersonernas setup. Jag antar ett flygplanssäte med laptop inte är så bra även om internet skulle vara fantastiskt? Har man byggt ett litet skrivbord uppe i planet?
Viggo och KjaerbyeNyfiken på vilka 4 från Astralis som är på plats? Bänkspelare eller har dom pallrat sig ut efter vinsten i kvalet till turneringen igår?
Såg nu när dom drog igång, som man kunde gissat att det inte skulle vara någon från den aktiva rostern med tanke på att dom hade kval igår.Viggo och Kjaerbye
Fantastiskt, är det någon som har starlink hemma och vill dela med sig av speedtest?Precis när vi boardade koppla jag upp mig. Då var jag väl 5e personen ombord. Och fick följande resultat
Visa bifogad bild 171854
Hur var det när alla använde det då?Precis när vi boardade koppla jag upp mig. Då var jag väl 5e personen ombord. Och fick följande resultat
Visa bifogad bild 171854
Hur var det när alla använde det då?