Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Kör nu mestadels med en Rains ryggsäck och Rains Bum bag. Magväska som jag bär över axeln. Den sista rymmer pass, laddare till iPhone, airpods samt watch, powerbank. Går väl i en typ snickers med om man så vill och en korthållare

Attachments

• IMG_5030.jpg
    IMG_5030.jpg
    {memory} MB · Visningar: 60
Ja jag är extrem väsktönt och just Zeeksack är inget som lockar mig alls faktiskt.
Jag vill kunna vika upp mina väskor som en resväska och ha 2 delar att packa i samt med straps.
För mig är packing cubes en nyckel, jag ogillar skarpt att rulla kläderna.

Och jag som köpt en Zeeksack 30l... :(
Denna ser bättre ut för mindre pengar.

Växlar just nu mellan

Aer Travel Pack 3
Pakt The Travel Pack 35L

Lite olika för och nackdelar med båda så beror lite på var jag åker och vad jag ska ha med mig.

När jag väl är på plats så kör jag oftast den här för laptop osv när jag är med jobbet
Pakt Everyday 15L

Är det privat så vill jag ha lite mer space när man går runt och kanske kör lite shopping osv och kör då
Aer Go Pack 2
Båda packas i de större ryggsäckarna utan problem under själva resan.

Som personal item har jag en
Evergoods Civic Access Sling 2L

Solid setup!
Själv kör jag mest Eagle Creek när det kommer till ryggsäckar.
lite annan prisbild oftast men mycket solid kvalitet.

Växlar just nu mellan

Aer Travel Pack 3
Pakt The Travel Pack 35L

Lite olika för och nackdelar med båda så beror lite på var jag åker och vad jag ska ha med mig.

När jag väl är på plats så kör jag oftast den här för laptop osv när jag är med jobbet
Pakt Everyday 15L

Är det privat så vill jag ha lite mer space när man går runt och kanske kör lite shopping osv och kör då
Aer Go Pack 2
Båda packas i de större ryggsäckarna utan problem under själva resan.

Som personal item har jag en
Evergoods Civic Access Sling 2L

• Gilla
Reactions: bvs
Solid setup!
Själv kör jag mest Eagle Creek när det kommer till ryggsäckar.
lite annan prisbild oftast men mycket solid kvalitet.

Håller helt med. Har en Eagle Creek bag som jag inte direkt varit snäll mot över åren men känns fortfarande som nyskick om man gör rent den

För mig är packing cubes en nyckel, jag ogillar skarpt att rulla kläderna.

Jag kör faktiskt med packing cubes i min rygga, gillar inte alls iden med de där "hyllorna". Men jag rullar kläderna först, sen in i packing cubes. :)
En liten fördel med Zeeksack är att den står upp för sig själv. Men jag tycker måtten är dåligt utnyttjade, hade helst sett att den var 55x40x20cm.

Toppen