mha321
Medlem
Samma här.Kom i april 2014 så för min del är jag inne i min 13:e period om jag räknar rätt (brytdatum 1 maj) inkl 1 förlängning p g a covid - de andra klarade jag på egna meriter
Det kanske är lika bra att de lägger gränsen på 15...
Samma här.Kom i april 2014 så för min del är jag inne i min 13:e period om jag räknar rätt (brytdatum 1 maj) inkl 1 förlängning p g a covid - de andra klarade jag på egna meriter
Ja - i princip klar med 14 med så en till om det skulle bli 15…. Man kan ju hoppasSamma här.
Det kanske är lika bra att de lägger gränsen på 15...
Det finns säkert intresse för det, jag är lite osäker på när jag kommer ifrån jobb och om jag kan vara med på något innan så någon annan får gärna styra upp det vid intresse.Ang. eventet i Stockholm,
Sitter och funderar på tågbokning jag skall göra till evenetet, förra året var ni/ett gäng som sammantrålade för en öl innan, finns det planer på det även i år? För min del handlar det främst om vilken avgång jag skall boka.
Boka så att du har tid för öl före. Jag kommer i alla fall vara där i god tid.Ang. eventet i Stockholm,
Sitter och funderar på tågbokning jag skall göra till evenetet, förra året var ni/ett gäng som sammantrålade för en öl innan, finns det planer på det även i år? För min del handlar det främst om vilken avgång jag skall boka.
Har du kollat med SAS om du kan byta? Det står en mailadress på biljettenJeg har plutselig fått litt utfordringer med å delta i Oslo i morgen (5. november), og skulle veldig gjerne byttet til deltagelse i Stockholm 17. november istedenfor (er der uansett). Noen som har én billett til Stockholm og tilfeldigvis ønsker å bytte mot én billett til Oslo?
Det var absolutt ikke mulig, de satt meg helt nederst på ventelisten i Stockholm og det kunne jeg bare glemme. Billetten til Oslo var de visst ikke interessert i…Har du kollat med SAS om du kan byta? Det står en mailadress på biljetten
Ingen suksess her.Jeg har plutselig fått litt utfordringer med å delta i Oslo i morgen (5. november), og skulle veldig gjerne byttet til deltagelse i Stockholm 17. november istedenfor (er der uansett). Noen som har én billett til Stockholm og tilfeldigvis ønsker å bytte mot én billett til Oslo?