Senaste nytt

Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)

Samma här.

Det kanske är lika bra att de lägger gränsen på 15...
Ja - i princip klar med 14 med så en till om det skulle bli 15…. Man kan ju hoppas :) men 15 skulle vara OK och sen 10 utan pandemi förlängning - skulle passa bra inför övergång till ev FB

Ang. eventet i Stockholm,

Sitter och funderar på tågbokning jag skall göra till evenetet, förra året var ni/ett gäng som sammantrålade för en öl innan, finns det planer på det även i år? För min del handlar det främst om vilken avgång jag skall boka.

Sitter och funderar på tågbokning jag skall göra till evenetet, förra året var ni/ett gäng som sammantrålade för en öl innan, finns det planer på det även i år? För min del handlar det främst om vilken avgång jag skall boka.
Det finns säkert intresse för det, jag är lite osäker på när jag kommer ifrån jobb och om jag kan vara med på något innan så någon annan får gärna styra upp det vid intresse.

Räcker med att bestämma en plats och tid så får folk göra hur de vill med det sen.
Hotellbaren på Hobo rakt över gatan borde kunna ta emot ett större antal personer (om de inte har annan bokning).

Boka så att du har tid för öl före. Jag kommer i alla fall vara där i god tid.

Jeg har plutselig fått litt utfordringer med å delta i Oslo i morgen (5. november), og skulle veldig gjerne byttet til deltagelse i Stockholm 17. november istedenfor (er der uansett). Noen som har én billett til Stockholm og tilfeldigvis ønsker å bytte mot én billett til Oslo?

Jeg har plutselig fått litt utfordringer med å delta i Oslo i morgen (5. november), og skulle veldig gjerne byttet til deltagelse i Stockholm 17. november istedenfor (er der uansett). Noen som har én billett til Stockholm og tilfeldigvis ønsker å bytte mot én billett til Oslo?
Har du kollat med SAS om du kan byta? Det står en mailadress på biljetten

Ingen suksess her. Jeg har én billett i kveld som jeg ikke kommer til å bruke? Send direktemelding hvis du er interessert. Gitt bort

Regner med at de ikke sjekker ID, men mulig det er en fordel å være mann (hvis SAS skulle være sære).

Last edited:
Toppen