Senaste nytt

Norwegian kommer status matcha SAS Guld och Diamant medlemsskap

Nu tigger Norwegian via mail röster på dem till Freddy Awards för sitt lojalitetsprogram. Jag tog tillfället i akt att rösta. Tyvärr kunde man inte ge minuspoäng för det bonusprogram man var extra missnöjd med.

Länk för att rösta, från mailet:

IMG_4285.jpg

Ska flyga med Norwegian för första gången på mycket länge. Checkar in i appen. Ingenstans står det vilken boardingtid det är, nån som vet vart man hittar?
372fe9c78fda9de9a020ac13c0421100.jpg

Nu tigger Norwegian via mail röster på dem till Freddy Awards för sitt lojalitetsprogram. Jag tog tillfället i akt att rösta. Tyvärr kunde man inte ge minuspoäng för det bonusprogram man var extra missnöjd med.

Länk för att rösta, från mailet:

Visa bifogad bild 162712
Det gick uppenbarligen vägen…

Även bästa kreditkortet gick till ett norskt företag Noba Bank Group undrar hur stor marknadsandel de har i Europa?

Credit Card

Best Loyalty Credit Card – Bank Norwegian Card

Även bästa kreditkortet gick till ett norskt företag Noba Bank Group undrar hur stor marknadsandel de har i Europa?

Credit Card

Best Loyalty Credit Card – Bank Norwegian Card
For ordens skyld så er Noba Bank Group et svenskt foretak;) Uansett så opererer Bank Norwegian kun i et begrenset europeisk marked.

Skön påminnelse igår om varför man föredrar SAS alla dagar i veckan före DY:
- Incheckning och bagdrop på CPH längst bort i terminalen (från tåget), och sen gå hela vägen tillbaka till säkerhetskontrollen.
- SAS har betydligt bättre lounge på CPH
- Ombord på planet (737-8 MAX) fanns ingen möjlighet att ladda mobilen alls och användning av powerbanks är förbjudet.
- Inget wifi installerat och hade det funnits, bara 15 min gratis (DY hade väl gratis wifi till alla förr?).
- 40 min sen ankomst på en 38 min lång flygning (SAS punktligast i Europa).
- På BER landade vi långt borta på terminal 2 och man får släpa bagaget själv till terminal 1 om man ska åka tåg därifrån.

Skön påminnelse igår om varför man föredrar SAS alla dagar i veckan före DY:
- Incheckning och bagdrop på CPH längst bort i terminalen (från tåget), och sen gå hela vägen tillbaka till säkerhetskontrollen.
- SAS har betydligt bättre lounge på CPH
- Ombord på planet (737-8 MAX) fanns ingen möjlighet att ladda mobilen alls och användning av powerbanks är förbjudet.
- Inget wifi installerat och hade det funnits, bara 15 min gratis (DY hade väl gratis wifi till alla förr?).
- 40 min sen ankomst på en 38 min lång flygning (SAS punktligast i Europa).
- På BER landade vi långt borta på terminal 2 och man får släpa bagaget själv till terminal 1 om man ska åka tåg därifrån.
Men det var ju billigt!

Toppen