Intressant. Vart hittar du hur man ger bort Loyal Friend medlemskap som Best Friend? Måste man ringa in?Bra värde på detta då man kan "ge bort" ett Loyal Friend medlemskap som Best Friend, som sedan kan matchas till ett EBG.
Intressant. Vart hittar du hur man ger bort Loyal Friend medlemskap som Best Friend? Måste man ringa in?Bra värde på detta då man kan "ge bort" ett Loyal Friend medlemskap som Best Friend, som sedan kan matchas till ett EBG.
Kolla i ditt scandic konto så att ditt födelse år stämmer? Jag och flera hade ilagt 1900 -01-01 då gick det inte att länkaNär jag försöker matcha får jag bara upp en ruta som säger "Något gick fel, Vi kunde inte länka dina konton just nu. Försök igen senare."
Är det bara jag som får det eller är vi fler som har svårt att lyckas?
Tack! Var exakt det som strulade för mig med.Kolla i ditt scandic konto så att ditt födelse år stämmer? Jag och flera hade ilagt 1900 -01-01 då gick det inte att länka
Håll oss uppdaterade. Vi är fler som har en matchad period som snart går ut.
Tyckte jag läste någonstans att man behöver kontakta dem separat för ommatchningen, men hittar inte nu var och vad jag läste.
Jag har precis samma problem, samma grace period och föll ner nu. Har hela nästa vecka på Scandic, så ska jaga dem för att försöka att lösa det. Återkopplar om jag får tag på någon som kan bistå.Hade hoppats att det skulle funka att avlänka och länka igen. Men om man gör det så går det inte att länka kontona igen förrän efter 30 dagar...
Jag ringde kundtjänst som ordnade det direkt.Intressant. Vart hittar du hur man ger bort Loyal Friend medlemskap som Best Friend? Måste man ringa in?
Jag har precis samma problem, samma grace period och föll ner nu. Har hela nästa vecka på Scandic, så ska jaga dem för att försöka att lösa det. Återkopplar om jag får tag på någon som kan bistå.
EDIT: talade med kundtjänst. Såväl nivå samt räkneverk står fel för mig (hade förra veckan 40k kvar till loyal friend, och nu i samband med att jag blev nedknuffad i brytet så står det 100k kvar) . De kunde inte manuellt lösa det utan bad mig vänta några dagar och därefter prova att länka genom SAS X Scandic återigen för att se om det då funkar. Då allt var nytt så nämndes att de har mycket barnsjukdomar och att det jobbar febrilt med lösa ut dessa. Jag provar Att jaga dem återigen på Fredag om inget är åtgärdat då.