Perfekt, tack!Jag haft använt en voucher som gick ut 2024 så funkade för mig (ändrade förra veckan).
Perfekt, tack!Jag haft använt en voucher som gick ut 2024 så funkade för mig (ändrade förra veckan).
Fick du tillbaka dina poäng och voucher då? Frågar för att jag hade en liknande upplevelse men har fortfarande inte fått tillbaka vare sig poäng eller voucher. Är i samtal med en agent nu som inte lyckas fixa det heller.Bokade igår en partner resa med eb poäng och voucher cph-hnd. Jag skulle boka 3 platser men när jag bokat de 2 första så hade resterande platser försvunnit. Gick då in och avbokade och fick bekräftelse email om avbokningen. Bokningen har dock legat kvar i app och på hemsida och inga poäng har återbetalats. Idag så ringde jag in och blev informerad om att bokningen låg kvar och dom kunde inte se att jag avbokat. Fick bli avbokning via telefon istället.
Beror på agent, kan hen lösa det utan att poängen dras igen? svar ja. Annars nej.Kan man lägga till feeder flight till en resa efter att amex vouchern förfallit?