Hände mig i maj 2024, så inte alldeles nyinfört. Men irriterande.
Det var nog så längesen jag reste SAS från BRU nu när jag tänker på det.
Men ja, sjukt irriterande.
Hände mig i maj 2024, så inte alldeles nyinfört. Men irriterande.
har det hänt något?Idag är det 71 dagar sen jag flög tor BKK -SGN med Vietnam Airlines och 63 dagar sen jag mailade EB retro för att få mina poäng. Inte ett livstecken från SAS. Vad jag förstår så är jag långt ifrån ensam om att vänta på besked. Men vissa har ju till sist fått sina poäng.
27 Jan mailade jag VN som med vändande mail bekräftade att jag flugit. Jag tycker att SAS borde ha rampat upp backoffice mer för att hantera problemet med mängden retroaktiva registreringar. Eller IT om det nu är där skon klämmer. Samt att de borde satsa på en bättre kundkommunikation för att förtydliga vad som pågår. Att bara tillhandahålla ett claimnummer i appen och ett generellt infomail om förlängd tidsfrist räcker inte.
Men trots den i mitt tycke usla processen kommer väl poängen förr eller senare.
Fick för snart två veckor sen mail om att de skickat förfrågan till VN. Så snart kommer nog poängen. 5 veckor kan det ta enl hemsidan.har det hänt något?
Återkom när du har fått svar.Fick för snart två veckor sen mail om att de skickat förfrågan till VN. Så snart kommer nog poängen. 5 veckor kan det ta enl hemsidan.
Nu behöver man fundera över om personalen är nykter ombord också. Ombordpersonal fastnade i nykterhetskontroll och är nu misstänkt för flygfylleri.
![]()
Flygpersonal misstänkt för flygfylleri
Vid en poliskontroll på Arlanda fattas misstankar om flygfylleri mot en person i kabinpersonalen.www.unt.se
Idag kom poängen för bägge flighternsÅterkom när du har fått svar.
Bra!Idag kom poängen för bägge flighterns