Senaste nytt

SAS lämnar Star Alliance 31 Augusti 2024

Visst, livstid i livstids guld pratar om flygbolagets/bonusprogrammets livslängd, inte innehavarens.

Med det sagt så tycker jag det är lite tidigt att måla fan på väggen.
Nä, så länge SAS blir och är lönsamt kommer nog inget hända med varumärket. Eurobonus som bonusprogram är också mycket värt på den skandinaviska marknaden.
 

intuition

Medlem
Det vill ju till att flygplatserna har utrustning för det. Då menar jag inte bara mer än en e-gate utan att man behvöver ha fysiska hjälpmedel, tex barriärer och skyltningar. Om jag minns rätt är Amsterdam bra på det? De få gånger jag flugit tex SAS från AMS så har gaten haft väldigt tydliga uppdelningar i köerna.
 

Hachans

Medlem
Det vill ju till att flygplatserna har utrustning för det. Då menar jag inte bara mer än en e-gate utan att man behvöver ha fysiska hjälpmedel, tex barriärer och skyltningar. Om jag minns rätt är Amsterdam bra på det? De få gånger jag flugit tex SAS från AMS så har gaten haft väldigt tydliga uppdelningar i köerna.

Ja, men det finns ju. Man skulle ju exempelvis kunna köra prio 1 och 2 i bemannat och de andra i automatgaterna. Logistiken går ju att lösa om man vill.
 
Toppen