Verisure är i mina ögon ett av de värsta bolagen som finns. Har högst tveksamma och oseriösa försäljningmetoder, tar extremt bra betalt för sina produkter samtidigt som månadskostnaden är hög. Att avsluta ett abonnemang är ett rent helvete! Det finns inga poäng i världen som gör det värt att bli...
Jag bokade Plus bonus CPH-JTR för 1 timma sedan, stod ingenting om lounge access i bokningsflödet men står nu i appen att lounge är inkluderat för alla 4 i bokningen. Är märkligt om det skulle vara så att lounge inte ingår på plusbiljetter inom europa fram till 1 oktober.
Jo married segments är jag medveten om. Men nu säger agenten att den ser flighterna i ekonomi och kan lägga till dem men ingen lyckas biljettera. Agenten ser inte flighterna i business. Dessutom handlar detta om feeder flights. Resan är ju från börjad bokad LHR-TPA och jag har ju då möjlighet...
Har en resa som jag har lite strul med.
Utresa är:
Dag 1 GOT-AMS KLM Business
Dag 2 AMS-LHR KLM Business
Dag 2 LHR-TPA Virgin Business
Hemresan var:
MCO-BOS Delta Business (Denna feeder bokade jag om till FLL-BOS Delta Ekonomi)
BOS-CPH SAS Business
CPH-GOT SAS Business (Plus)
Nu vill...
Gåvan är verkligen ett hån! Att dom inte heller orkar korrläsa något som dom skickar ut till massa ”premium” kunder och låter ett slarvfel som avslutningen av brevet ”Tack för du att du är medlem hos American Express” slinka med gör bara hånet ännu större.
Free wifi för alla medlemmar innebär inte per automatik att alla kommer ha full tillgång. Min gissning är att alla medlemmar får någon form av strypt version och vill man kunna stream osv så får man betala för det.
Du kan dra hur många vänder du vill med kundtjänst och det är möjligt att de kundtjänstmedarbetarna säger stämmer. MEN, det enda folk här råder dig till är att inte lita på det och vara förbered på att det som står i villkoren är det som gäller och det skulle innebära att endast de som inte fått...
Snyggt jobbat!
Hur har det varit med poängregistering? Har du efterreggat eller fått poängen automatiskt? Har själv gjort utmaningen och haft mitt EB-nummer på alla boardingpass men inte fått poäng utbetalt från någon. Enda jag lyckats efterregga är China Airlines övriga ger felmeddelande. Hur...
Tack! Provade skicka en kopia av ditt mail (fast med mina uppgifter såklart ;)) , dock utan PNR då jag inte lyckats hitta något sådant från dem. Endast ticket no. Hur hittade/fick du PNR?
Hur formulerade du mailet till China Eastern? Jag har mailat dem men får till svar att dom inte kan hantera min request och uppmanar mig att ringa, är inte jättesugen på att ringa.