Trist!
För de som åker mycket inom Skandinavien så händer det inte så mycket, men de som åker främst inom Europa med SK-metall påverkas massor i och med att FT är borta och man inte har någon lounge att jobba i fall man har tid över. Plus biljetten har blivit rejält urvattnad med dessa...
Tror inte det spelar nog roll alls om du åker First eller boskapsklass. Det är flygplatsen som har haft sönder ditt baggage, men i sin tur så blir det flygbolaget som blir skyldiga att ersätta den. Oftast brukar man ju kunna få en ny väska direkt på plats men det kanske inte funkar så i Thailand...
Hmm har alltid fått känslan att OT inte är känt för gemene man och därför var det ganska lätt att få till en upgrade ganska billigt på sträckor som inte är super populära. Nu lär ju SAS göra mycket reklam för deras nya auktionsfunktion så fort den släpps så att även Svensson kommer att ha koll...
Inte så konstigt när Swiss nya prissättning gjorde att alla biljetter åkte upp typ 50% i pris för samma tjänst. Kan även ha något att göra med att landet tog bort växlingstaket på sin inhemska valuta mot andra. Oavsett vilket så har Swiss numera blivit för dyra för att konkurrera mot...
Åker man inte på att gå igenom security samt passkontroll när man åker tillbaka då (kan äta upp en massa tid) eftersom E är non-schengen? Trodde även man behövde en giltlig biljett för att släppas igenom på Skytrain tåget.