Nej, det försvann också.
Enligt kundtjänst förra veckan är jag fortfarande lifetime i deras system men det står fel på både webbsida och i app. Ärligt talat har jag koll förtroende både för vad deras it levererar och vad deras kundtjänst säger, så fan vet.
Nice!
Hoppas bara de inte blockar det andra sätet med ett bord eller så utan bara ser till att det är tomt så man kan göra hur man vill med var man sitter när man väl kommer fram.
Betalkorten har de ju mer eller mindre försökt göra sig av med i flera år, utan att säga det rakt ut. Det är knappast förvånande. 241 försämringen är väl för övrigt samma som på kreditkortet?
Nu ger jag mig ut på väldigt djupt vatten men jag undrar om inte det handlar om att det är företaget som gjort det ena valet och resenären det andra. Det blir dock ett intressant läge för egenföretagare eller för de i företagsledningen som reser, som ju varit aktiva i båda besluten.
Sedan...
Då kom ni onekligen det ganska långt efter att Air France kärran avgått. Och vad jag kan se så är det bara en Vietnam kärra vid 23 tiden kvar från skyteam. Så det borde vara nästan uteslutande sas passagerare i loungen vid den tiden?
Haft tre olika anledningar att ringa sas på den gör veckan. Två bokningar som inte gick att göra på webben (reverse open jaw), och en bonusresa där webben kraschade mitt i före betalningen och lämnade en icke biljetterad bokning.
Der första gjort bra är att de bytte till att trigga priority på...
EB är billigt på det sättet, framförallt att det inte är cash copay. Men I gengäld har sas usel tillgång i premium kabiner jämfört med de flesta andra.
Däremot är nog det faktum att de inte har cash copay (jag vägrar kalla det bränsletillägg eftersom de inte har något med bränsle att göra)...
Riktigt uselt hanterat. Och de som tex sade upp mastercard eftersom de blivit guld for life, och nu helt plötsligt blir av med det men det är för sent att bo ihop det? Ska vi gissa att de skiter fullständigt i dem?