Får nog sätta detta på pluskontot hos SAS, även om det innehåller negativa delar (Vilket jag nog har lite mig själv att skylla också).
Hade en bokning med SAS till London 19/8 med avgången 19:40, denna ställdes in och hamnade automatiskt på 18:15 tror jag det var.
Gillade inte den avgångstiden då tiden att ta sig från jobbet till Arlanda blir magert.
Fick möjlighet att välja ny flight och tid, ordnade så jag kunde va ledig och ta 11:15 flighten istället, perfekt tänkte jag.
Tänkte inte mer på det när allt var klart, sen en vecka senare kikar jag runt bland bokningarna i SAS appen och ser till min förvåning att vi lyckats hamna på 17/8's avgång 11:15 istället, väldigt märkligt då jag inte ändrade något datum, men troligen var jag inte tillräckligt uppmärksam.
Dock irriterande att dom av något skäl automatiskt flyttar datum när man ska gå in och välja ny tid.
Ringde SAS nu kl 12:30, fick en estimerad väntetid på 59 minuter, kom fram tidigare än så och nya flygbiljetter var utställda 13:28 från den mycket hjälpsamma kvinnan på andra sidan luren, trodde jag skulle behöva bråka om detta, men det behövde jag inte!
Jag blev iaf väldigt överraskad och glad, väntade mig att jag skulle behöva vaska hela resan och boka nytt med Norwegian eller liknande.