Cristoffer Cedergren
Medlem
Jag vill ju inte påstå att någon här ljuger men enligt en säker källa så jobbade inte Mario på Arlanda ikväll.
Jag vill ju inte påstå att någon här ljuger men enligt en säker källa så jobbade inte Mario på Arlanda ikväll.
Ahhh, låtsaskompisen Molgan! Har man inga vänner, då får man hitta på dem!!!Molgan
Vad var det jag sa...Pontus har alltid stängt och öppnat verksamheter. Just nu är det fullt fokus på La Tour. Och det är stor brist på personal i branschen.
Om det är personalbrist och du står mellan att satsa på en restaurang som är nära att få en stjärna i guiden eller en flygplatslounge - vad väljer du?![]()
Jag menar att oavsett vad som sägs just nu så tror jag inte på det. Pontus satsar 200% på La Tour just nu.
Med tanke på deras ambitioner med La Tour så är det extremt osannolikt att personal från Pontus in the Air plockats dit.
Men återigen, givet det de vill försöka göra med La Tour så är det extremt osannolikt att de dammsugit Pontus in the Air på folk. Det är vitt skilda verksamheter där helt annan profil/erfarenhet krävs till La Tour jmf. med Pontus in the Air.
Ja. De 50 senaste inläggen i tråden handlar om detta.
Tror det var tredje inlägget som återpublicerade den nu. Vi får skylla på chocken och förstämningen som en typ av bearbetning.Ja. De 50 senaste inläggen i tråden handlar om detta.
Precis. Restaurangen stänger i slutet av 2022 men inget specifikt datum är kommunicerat. Amex-loungen blir kvar (ej bekräftat/kommunicerat officiellt vad jag vet men verkar vara trovärdiga uppgifter). Har dock inte riktigt hängt med kring om den blir kvar i samma lokal eller ny?Förvirrad av nyheten och diskussion här, kan någon vänlig sammafatta om jag läst rätt:
Pontus stänger i höst?
Det kommer en ny Amex lounge vid årskiftet about på ARN?